Α΄ ΤΑΞΗ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ
Ενότητα 1.1 Τα χαρακτηριστικά των οργανισμών (σελ.18,19,20)
ερωτήσεις σελ.20
Ενότητα 1.2 Κύτταρο: η μονάδα της ζωής (σελ.21,22,23)
ερωτήσεις σελ.24,25 + ερωτήσεις σελ. 33,34
Ενότητα 1.3 Η οργάνωση των πολυκύτταρων οργανισμών (σελ.25,26,27)
ερωτήσεις σελ.29 + ερωτήσεις σελ. 33,34
Ενότητα 2 Πρόσληψη ουσιών και πέψη – Εισαγωγή (σελ.38)
Ενότητα 2.1 Η παραγωγή θρεπτικών ουσιών στα φυτά – Η φωτοσύνθεση (σελ.39,40)
ερωτήσεις σελ.40,41
Ενότητα 2.4 Το πεπτικό σύστημα του ανθρώπου – Διάσπαση απορρόφηση και αποβολή ουσιών – Διατροφή και υγεία (σελ.48,49,50)
ερωτήσεις σελ.52, 53
Ενότητα 3.4 Η μεταφορά και η αποβολή ουσιών στον άνθρωπο (σελ.65,66,67,68)
ερωτήσεις σελ.69,70 + ερωτήσεις σελ.73
Η διδάσκουσα
Ματθαιάκη Μαρία
- ΦΥΣΙΚΗ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 Μετρήσεις μήκους – Η μέση τιμή
Τι πρέπει να γνωρίζω;
- Ποια μεγέθη ονομάζουμε φυσικά
- Να μπορώ να διαχωρίζω τα φυσικά από τα μη φυσικά (ή αλλιώς μετρήσιμα και μη μετρήσιμα μεγέθη)
- Μονάδα μέτρησης του μήκους στο S.I.
- Υποδιαιρέσεις και πολλαπλάσια του μέτρου
- Μετατροπές μονάδων μήκους
- Όργανα μέτρησης του μήκους
- Ποια είναι η σωστή χρήση της μετροταινίας ώστε να αποφεύγουμε λανθασμένες μετρήσεις
- Υπολογισμός μέσης τιμής από πολλές μετρήσεις μήκους
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 Μετρήσεις χρόνου – Η ακρίβεια
Τι πρέπει να γνωρίζω;
- Τι ονομάζουμε μέτρηση χρόνου
- Μονάδα μέτρησης χρόνου στο S.I.
- Να αναγνωρίζω και να κατονομάζω συσκευές μέτρησης χρόνου (αναλογικές, ψηφιακές)
- Πολλαπλάσια και υποπολλαπλάσια του δευτερολέπτου (1sec)
- Τι ονομάζεται ακρίβεια μέτρησης ενός μεγέθους
- Να επιλέγω το κατάλληλο όργανο μέτρησης του χρόνου ανάλογα με την περίπτωση
- Να υπολογίζω τη μέση τιμή από πολλές μετρήσεις χρόνου
- Να αναγνωρίζω ποιο είναι το ακριβέστερο όργανο μέτρησης του χρόνου στην εποχή μας
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3 Μετρήσεις μάζας – Τα διαγράμματα
Τι πρέπει να γνωρίζω;
- Να διακρίνω το φυσικό μέγεθος μάζα από το φυσικό μέγεθος βάρος
- Μονάδα μέτρησης μάζας στο S.I.
- Διαφορές μεταξύ βάρους και μάζας
- Να συμπληρώνω, να δημιουργώ και να χρησιμοποιώ διάγραμμα
επιμήκυνσης – μάζας
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 5 Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία – Η Θερμική Ισορροπία
Τι πρέπει να γνωρίζω;
- Να διαχωρίζω την έννοια της θερμοκρασίας από την έννοια της θερμότητας και της θερμικής ενέργειας
- Τι ορίζεται ως θερμική ισορροπία
- Διάγραμμα θερμικής ισορροπίας
- Πώς εξηγείται η αύξηση ή η μείωση της θερμοκρασίας ενός σώματος με βάση τις κινήσεις των μορίων του στον μικρόκοσμο
ΜΕΤΡΗΣΗ ΟΓΚΟΥ
*Διαβάζω από τις σχετικές φωτοτυπίες που μου έχουν δοθεί
Τι πρέπει να γνωρίζω;
- Τι ονομάζεται όγκος
- Ποια είναι η μονάδα μέτρησης του όγκου στο S.I.
- Πολλαπλάσια και υποπολλαπλάσια του m3 (κυβικού μέτρου)
- Μονάδες μέτρησης όγκου υγρών ( l –ml )
- Μετατροπές μονάδων όγκου
- Όργανα μέτρησης του όγκου
- Υπολογισμός όγκου στερεού σώματος ακανόνιστου σχήματος με την βοήθεια ογκομετρικού κυλίνδρου – να γνωρίζω την πειραματική διαδικασία
Η διδάσκουσα
Ματθαιάκη Μαρία
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (πρωτότυπο)
ΚΕΙΜΕΝΑ : 2 , 3 , 4 , 6 , 7
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ: ΣΕΛ.24, 32-35, 41-43, 50-51 , 57-59, 74-75
ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΑ: 30 , 47 , 54
ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ: 31-32, 48-49 , 56
Η Διδάσκουσα
Α. Λασθιωτάκη
- ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ) ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ
1η ενότητα: ραψωδία α’(στ.1-25)
2η ενότητα: ραψωδία α΄(στ.26-108)
4η ενότητα: ραψωδία α’(στ.174-360)
5η ενότητα: ραψωδία α’(στ.361-497)
8η ενότητα: ραψωδία ε΄ (στ. 165-249)
11η ενότητα: ραψωδία ζ΄ (στ.139-259)
Η διδάσκουσα
Μηναδάκη Ελένη
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΕΡΟΣ Α΄(Άλγεβρα )
Κεφάλαιο 1 (Φυσικοί αριθμοί): 1.4, 1.5
Κεφάλαιο 2 (Τα κλάσματα): 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6
Κεφάλαιο 5 (Ποσοστά): 5.1, 5.2
Κεφάλαιο 7 (Θετικοί και αρνητικοί αριθμοί) : 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6
ΜΕΡΟΣ Β΄(Γεωμετρία)
Κεφάλαιο 1 (Βασικές Γεωμετρικές Έννοιες): 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13
Κεφάλαιο 2 (Συμμετρία) : 2.6
Κεφάλαιο 3(Τρίγωνα –Παραλληλόγραμμα-Τραπέζια) : 3.1, 3.2
(στις παραπάνω παραγράφους δεν περιλαμβάνονται τα τμήματα της ύλης
που δεν έχουν διδαχθεί )
Οι καθηγήτριες :
Γιατζάκη Ελπινίκη
Μπρόκου Ιωάννα
- Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄ Γυμνασίου
Τα κείμενα που έχουν ορίσει οι διδάσκουσες κ. Δασκαλογιαννάκη και κ. Τσιτιρίδου.
- ΑΓΓΛΙΚA
ΒΙΒΛΙΟ : THINK TEEN 1 (ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ)
UNITS 1,2,3 ( μέχρι την σελίδα 33 Student’s book )
– ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ :
Present Simple ,Present Continuous, stative verbs
Nouns and Quantifiers ( a lot of ,a few ,few ,a little ,little ,how many, how much ,many, much ,any, some )
Modal verbs ( must , mustn’t ,don’t have to )
– Θεματολογία για Reading Comprehension and Writing
school(subjects, timetable, school clubs etc),
everyday activities/hobbies,
favourite books/films,
healthy/unhealthy lifestyle/food and eating habits,
feelings
-Λεξιλόγιο, ό,τι έχει διδαχθεί από τις αντίστοιχες ενότητες
– Από το WORKBOOK εντός ύλης είναι τα αντίστοιχα κεφάλαια.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Δασκαλογιαννάκη Καλλιόπη Γουλιδάκης Δημήτριος Ταμπουρατζή Ειρήνη
- Γλωσσική Διδασκαλία Α΄ Γυμνασίου
Ενότητες: 1η, 2η ,3η, 4η
Η διδάσκουσα
Χριστίνα Τσιτιρίδου
- ΙΣΤΟΡΙΑ
Εξεταστέα ύλη στο μάθημα της Ιστορίας Α΄ Γυμνασίου
- Από το κεφάλαιο Β΄ Εποχή του Χαλκού:
Κυκλαδικός, Μινωικός- Μυκηναϊκός πολιτισμός (σελ. 21-34)
- Από το κεφάλαιο Δ΄ Αρχαϊκή εποχή:
Αποικιακή εξάπλωση. Η πόλη – κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος. Η Σπάρτη. Η Αθήνα: από τη βασιλεία στην αριστοκρατία και Αθήνα: πορεία προς τη Δημοκρατία. Οι Πανελλήνιοι δεσμοί. Πέρσες και Έλληνες: δυο κόσμοι συγκρούονται. Οριστική απομάκρυνση της Περσικής επίθεσης. Η τέχνη (σελ. 43-67) εκτός σελ. 63,64.
- Από το κεφάλαιο Ε΄ Η ηγεμονία της Αθήνας:
Η συμμαχία της Δήλου – Η συμμαχία όργανο της αθηναϊκής ηγεμονίας. Το δημοκρατικό πολίτευμα σταθεροποιείται – Ο Περικλής και το δημοκρατικό πολίτευμα. Η λειτουργία του πολιτεύματος – Οι λειτουργίες. Συγκρότηση της αθηναϊκής κοινωνίας – καθημερινή ζωή. Η διαδικασία της μόρφωσης – ο Αθηναίος και η εργασία – η Αθήνα γιορτάζει (σελ. 69-80)
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός (21-22)
- Ποιον πολιτισμό ονομάζουμε κυκλαδικό (πού αναπτύχθηκε, πότε) και ποιοι οι λόγοι ανάπτυξής του;
- Τι γνωρίζετε για τα κυκλαδικά ειδώλια;
Ο Μινωικός Πολιτισμός (23-25)
- Πότε αναπτύχθηκε ο μινωικός πολιτισμός, πού, από πού πήρε το όνομά του και ποιος έκανε τις ανασκαφές;
- Ποιες είναι οι δυο φάσεις (περίοδοι) ανάπτυξης του μινωικού πολιτισμού;
- Ποια είναι τα σημαντικότερα τέσσερα μινωικά ανάκτορα;
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των μινωικών ανακτόρων;
- Τι γνωρίζετε για τη γραφή των Μινωιτών;
- Τι γνωρίζετε για την παρακμή του μινωικού πολιτισμού;
Η θρησκεία και η τέχνη των Μινωιτών (26-27)
- Πού πίστευαν οι Μινωίτες και με τι σχετίζονται οι θεότητές τους;
- Ποιο ήταν το ιερό τους ζώο και ποιο το ιερό τους φυτό;
- Ποιοι αποτελούσαν το ιερατείο;
- Πού λάτρευαν τις θεότητές τους;
- Τι γνωρίζετε για τα καμαραϊκά αγγεία;
Ο Μυκηναϊκός κόσμος (29)
- Πότε και πού αναπτύχθηκε ο μυκηναϊκός πολιτισμός;
- Ποιος ανακάλυψε τους βασιλικούς τάφους;
- Σε ποια στοιχεία επηρεάστηκαν οι Μυκηναίοι από τους Μινωίτες και σε ποια σημεία φαίνεται η πρωτοτυπία τους;
- Ποια ήταν η κοινωνική διαστρωμάτωση της κοινωνίας τους;
- Ποια είναι τα κοινά στοιχεία που ένωναν τους Μυκηναίους;
- Τι γνωρίζετε για τη γραφή των Μυκηναίων;
- Ποια στοιχεία επιβεβαιώνουν την κάμψη της μυκηναϊκής δύναμης και ποιοι είναι οι λόγοι που προκάλεσαν την καταστροφή του Μυκηναϊκού πολιτισμού;
Μυκηναϊκή θρησκεία και τέχνη (33-34)
- Σε ποιους Θεούς πίστευαν οι Μυκηναίοι;
- Πώς ονομάζονται τα τείχη τους και γιατί;
- Ποια ήταν η αρχιτεκτονική των ανακτόρων;
- Τι γνωρίζετε για τους θολωτούς τάφους;
- Τι γνωρίζετε για την κεραμική και τη μεταλλοτεχνία των Μυκηναίων;
Ερωτήσεις κρίσεως – σύγκρισης- προέκτασης
- Ποιο είναι το κύριο χαρακτηριστικό των μυκηναϊκών τειχών; Τι συμπέρασμα βγάζουμε για τον τρόπο ζωής τους;
- Ποια άλλα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι Μυκηναίοι ήταν ένας φιλοπόλεμος λαός;
- Ποια στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι Μινωίτες είναι φιλειρηνικός λαός;
- Ποια στοιχεία επιβεβαιώνουν την υψηλή κοινωνική θέση της γυναίκας στη μινωική Κρήτη;
- Συγκρίνετε τα μυκηναϊκά ανάκτορα με τα μινωικά.
- Ποια σχέση νομίζετε πως έχουν οι τοιχογραφίες των Μυκηναίων με τις τοιχογραφίες της μινωικής Κρήτης;
- Συγκρίνετε τη μινωική θρησκεία με τη μυκηναϊκή ως προς τους Θεούς, τους τόπους λατρείας και το ιερατείο.
- Συγκρίνετε τη μινωική με τη μυκηναϊκή γραφή.
ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ
Κεφάλαιο Δ’
Αποικιακή εξάπλωση
- Ποια ήταν τα αίτια του αποικισμού τον 8ο αιώνα;
- Ποια η σχέση μητρόπολης-αποικίας;
- Ποιες οι συνέπειες του β΄ αποικισμού;
- Πώς γινόταν η εγκατάσταση στις αποικίες;
Πόλεις-Κράτη
- Δημιουργία πόλης-κράτους
- Τι είναι η «οπλιτική φάλαγγα»;
- Ποια είναι τα πολιτεύματα και τι γνωρίζετε για το καθένα από αυτά;
Σπάρτη
- Πού εγκαταστάθηκαν οι Σπαρτιάτες και από ποια φυλή προέρχονταν;
- Ποιες ήταν οι κοινωνικές τάξεις στην Σπάρτη και τι γνωρίζετε γι’ αυτές;
- Ποιανού έργο ήταν το πολίτευμα της Σπάρτης;
- Ποιοι ήταν οι πολιτειακοί θεσμοί της Σπάρτης;
- Τι ήταν η Απέλλα;
- Τι γνωρίζετε για την αγωγή των νέων στην Σπάρτη; (αγοριών-κοριτσιών)
- Τι ήταν ο «λακωνισμός»;
- Τι σημαίνει η φράση: «δουλεύει σαν είλωτας»;
Αθήνα: από τη βασιλεία στην αριστοκρατία
- Τι ήταν τα Παναθήναια;
- Από ποια φυλή προέρχονται οι Αθηναίοι;
- Ποιο ήταν το πρώτο πολίτευμα της Αθήνας και ποιος ο τελευταίος βασιλιάς;
- Ποιοι ήταν οι πολιτειακοί θεσμοί στην Αθήνα;
- Τι γνωρίζετε για τον Κύλωνα;
- Τι γνωρίζετε για τον Δράκοντα;
Αθήνα: πορεία προς τη δημοκρατία
- Ποια ήταν τα μέτρα του Σόλωνα και τι γνωρίζετε για το καθένα από αυτά;
- Τι γνωρίζετε για τον Πεισίστρατο;
- Ποιος ήταν ο θεμελιωτής του δημοκρατικού πολιτεύματος;
- Ποια ήταν τα μέτρα του Κλεισθένη; (οι καινοτομίες του)
Πανελλήνιοι δεσμοί
- Τι ήταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες;
- Πώς διεξάγονται οι Ολυμπιακοί αγώνες;
- Πώς υποδέχονταν τον Ολυμπιονίκη;
- Συγκρίνετε τους ολυμπιακούς αγώνες τότε και σήμερα.
- Τι γνωρίζετε για τα μαντεία;
- Τι ήταν οι αμφικτιονίες;
- Γνωρίζετε τρόπους που σήμερα οι άνθρωποι προσπαθούν να μαντεύουν το μέλλον;
Πέρσες και Έλληνες
- Ποια ήταν η αιτία και ποια η αφορμή των περσικών πολέμων;
- Ποιες ήταν οι αιτίες της ιωνικής επανάστασης;
- Πόσες ήταν οι εκστρατείες των Περσών στην Ελλάδα, πότε έγιναν, ποιοι ήταν οι αρχηγοί τους, ποιες ήταν οι σημαντικότερες μάχες- ναυμαχίες, , πότε έγιναν, ποιοι οι αρχηγοί των Ελλήνων και ποια τα αποτελέσματά τους; (επιγραμματικά)
- Ποια ήταν τα αποτελέσματα των περσικών πολέμων;
Η τέχνη
- Τι γνωρίζετε για τους ναούς και ποια ήταν τα μέρη ενός αρχαίου ναού;
- Ποια τα χαρακτηριστικά του δωρικού και ιωνικού ρυθμού;
- Τι αναπαριστούν τα γλυπτά και από ποιο υλικό κατασκευάζονται;
- Ποιοι παράγοντες έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στην γέννηση της γλυπτικής;
- Πώς ονομάζονται τα γλυπτά ανδρών και γυναικών και ποια τα χαρακτηριστικά τους; (πώς παριστάνονται)
- Τι μορφές αναπαριστάνουν τα αγάλματα;
- Ποια διαφορά παρουσιάζει η μελανόμορφη από την ερυθρόμορφη τεχνική της αγγειογραφίας;
Κεφάλαιο Ε’
Η Συμμαχία της Δήλου – Συμμαχία Όργανο της Αθηναϊκής Ηγεμονίας
- Συμμαχία της Δήλου: Ποιος ήταν ο σκοπός της Συμμαχίας, σύμφωνα με το Θουκυδίδη, ποια ήταν τα μέλη και ποια η οργάνωσή της;
- Ποιος ήταν ο πολιτικός σχεδιασμός του Κίμωνα;
- Με ποιες ενέργειες του Περικλή η συμμαχία έγινε όργανο της Πανελλήνιας Αθηναϊκής Ηγεμονίας;
- Τι γνωρίζετε για την ειρήνη του Καλλία το 449 π.Χ.;
Το Δημοκρατικό πολίτευμα σταθεροποιείται – Ο Περικλής και το Δημοκρατικό πολίτευμα
- Ποιο ήταν το πολιτικό πρόγραμμα του Περικλή;
Η λειτουργία του πολιτεύματος
- Να περιγράψετε πώς λειτουργούσε το αθηναϊκό πολίτευμα (στους θεσμούς)
- Ποιος ήταν ο ρόλος της Εκκλησίας του Δήμου και της Βουλής των Πεντακοσίων;
- Τι γνωρίζετε για την εκκλησία του δήμου και ποιο είναι το αντίστοιχο όργανο της Σπάρτης; Να το συγκρίνετε.
- Ποιος ήταν ο ρόλος των εννιά αρχόντων και των δέκα στρατηγών;
- Τι γνωρίζετε για τον Άρειο Πάγο και την Ηλιαία;
- Τι γνωρίζετε για τις λειτουργίες; (πώς λειτουργούσε αυτό το φορολογικό σύστημα, ποιες ήταν οι κυριότερες λειτουργίες και τι ήταν η καθεμία από αυτές;)
Η συγκρότηση της Αθηναϊκής Κοινωνία – Η καθημερινή ζωή
- Πώς είναι διαρθρωμένη η αθηναϊκή κοινωνία;
- Ποια είναι η θέση των Αθηναίων πολιτών, των μετοίκων και των δούλων στη δομή της αθηναϊκής κοινωνίας;
- Ποια είναι η θέση της γυναίκας, του άντρα και των παιδιών στην αθηναϊκή κοινωνία;
- Πώς ήταν η τροφή και η ενδυμασία τους;
- Που θα προτιμούσατε να ζείτε ; Στην Αθήνα ή τη Σπάρτη και γιατί; Η απάντηση να δοθεί ανάλογα με το φύλο που είστε.
- Συγκρίνετε τη γυναίκα της αθηναϊκής κοινωνίας με τη γυναίκα σήμερα
- Τι ήταν οι μέτοικοι και ποιες οι αντιστοιχίες με τους σημερινούς μετανάστες;
- Ποιος ήταν ο ρόλος της γυναίκας στην Αθήνα; Ποιες διαφορές διαπιστώνετε στη θέση της γυναίκας σήμερα;
Η διαδικασία της μόρφωσης- ο Αθηναίος και η εργασία – Η Αθήνα γιορτάζει
- Τι γνωρίζετε για το εκπαιδευτικό σύστημα που επικρατούσε στην αθηναϊκή κοινωνία; (μόρφωση των παιδιών)
- Να αναφέρετε τις σπουδαιότερες αθηναϊκές γιορτές και να πείτε με ποιες σημερινές αντιστοιχούν.
- Συγκρίνετε την εκπαίδευση της Αθήνας με την εκπαίδευση σήμερα.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Διαβάζω τα παραθέματα των παραπάνω ενοτήτων και ξέρω να εξηγώ τις εικόνες του βιβλίου
ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος της Ιστορίας στο Γυμνάσιο ορίζεται ως ακολούθως :
Δίνονται δύο ομάδες ερωτήσεων Α και Β.
Η ομάδα Α΄ περιλαμβάνει πέντε ερωτήσεις ( 5 ) από τις οποίες οι μαθητές/τριες επιλέγουν τις τρεις ( 3 ).
Η ομάδα Β περιλαμβάνει τέσσερις ερωτήσεις ( 4 ) από τις οποίες οι μαθητές/τριες επιλέγουν τις δύο (2). Οι ερωτήσεις μπορούν να αναλύονται σε δύο ισοδύναμα υποερωτήματα.
Κάθε ερώτηση βαθμολογείται με τέσσερις (4) μονάδες (4 Χ 5=20).
Η Ομάδα Α περιλαμβάνει ερωτήσεις που ελέγχουν τη γνώση και την κατανόηση της ιστορικής ύλης που διδάχθηκαν οι μαθητές/τριες (εξήγηση ιστορικών όρων και εννοιών, περιγραφή ή ταξινόμηση ιστορικών γεγονότων, φαινομένων ή περιόδων, κατανόηση ή συνοπτική απόδοση του περιεχομένου μιας γραπτής ή εικαστικής ιστορικής πηγής, κατανόηση και περιγραφή των σχέσεων που υφίστανται ανάμεσα σε διαφορετικά ιστορικά γεγονότα, φαινόμενα κ.λ.π.).
Η Ομάδα Β περιλαμβάνει ερωτήσεις που ελέγχουν την ικανότητα των μαθητών/τριών να αναλύουν στοιχεία και σχέσεις, να αξιολογούν τη δράση προσώπων ή ομάδων με βάση συγκεκριμένο κριτήριο, να συνθέτουν ιστορικά δεδομένα.
Η Καθηγήτρια
Μανωλαράκη Μαρία
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Καλλιόπη Δασκαλογιαννάκη